Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Καταγγελία για εξουσιοδοτημένο συνεργείο Alfa Romeo


Επιτέλους, το πρόβλημα με τη συνδεσή μου λύθηκε και μπορούμε να συνεχίσουμε την επικοινωνία μας. Και ξεκινάω με μία καταγγελία ενός ανεύθυνου επαγγελματία.

Τον Οκτώβριο του 2009 πήγα στο εν λόγω συνεργείο στη Μεταμόρφωση (κοντά στην Τατοϊου) με σπασμένο κάρτερ. Αν και έχω φίλο μου πολύ καλό μάστορα, το πήγα σ’ αυτόν γιατί ήταν πολύ επείγον και ο φίλος μου έχει το συνεργείο του στη Ν. Μάκρη. Σ’ αυτόν το είχα πάει και την προηγούμενη φορά μετά από αρκετές επισκέψεις σε διάφορα εξουσιοδοτημένα συνεργεία από τα οποία είχα μείνει ελάχιστα ευχαριστημένος.
Ένα μήνα περίπου μετά, άρχισα να ακούω θόρυβο από τον δεξιά τροχό όταν έστριβα τελείως το τιμόνι δεξιά ή αριστερά. Άλλες φορές έντονο (κυρίως το πρωί όταν ήταν κρύο) και άλλες όχι ή καθόλου. Βέβαια καθυστέρησα κι εγώ να πάω να το ελέγξω, αλλά τελικά πήγα στον φίλο μου για sevice και τακάκια και του είπα να το ελέγξει. Προς μεγάλη και των δύο έκπληξη διαπιστώσαμε ότι δεν είχαν βιδώσει!!! το παξιμάδι που ενώνει τον τροχό με το ημιαξόνιο. Ελπίζω να μην τα λέω λάθος. Απ’ ότι θυμάμαι, ο μάστορας μου είπε πως προφανώς για να βγάλουν το κάρτερ πείραξαν το ημιαξόνιο και ευτυχώς που το παξιμάδι είναι ασφαλείας και το προλάβαμε πριν φύγει τελείως εκτός θέσης! Όπως και να έχει, το σημαντικό είναι ότι ξέχασαν να βιδώσουν ένα πολύ σημαντικό παξιμάδι που θα μπορούσε να με οδηγήσει σε πολύ σοβαρό ατύχημα αν σε μια στροφή ξεβιδωνόταν τελείως! Αυτό ήταν το σημαντικότερο γιατί ψάχνοντας βρήκαμε ξεβιδωμένες και δυο άλλες βίδες (σαν σωλήνες) που συγκρατούν τη γέφυρα! Φαντάζομαι έργο του ιδίου σ’ αυτήν ή την προηγούμενη εργασία του. Δε φαντάζομαι να ήταν πιο παλιό γιατί θα το είχε προσέξει ο φίλος μου. Μετά κι απ’ αυτό ελέγξαμε, (έλεος!!!) όλα τα παξιμάδια του αυτοκινήτου! Μετά τη σύσφιξη του παξιμαδιού σταμάτησε το χτύπημα που ακουγόταν. Για την ιστορία, φαίνεται ότι έχει κάνει καλή δουλειά στη συγκόλληση του κάρτερ.
Πάντως δεν πρέπει πια να εμπιστεύεσαι κανέναν! Θα πάω εντός των ημερών να του κάνω μια παρατήρηση να δω τι θα μου πει, γιατί η αμέλεια του θα μπορούσε να μου κοστίσει μέχρι και τη ζωή μου. Στόχος μου δεν είναι να σας αποτρέψω να επισκεφτείτε το συνεργείο του, αλλά να σας επιστήσω την προσοχή. Το όνομα του συνεργείου είναι Ζεμπερλίγκος.

*Αν κάποιος θέλει να μάθει το όνομα του φίλου μου που έχει το συνεργείο στη Ν. Μάκρη, δεν έχει παρά να με ρωτήσει, αφού κι εγώ πάρω πρώτα την άδεια του μάστορα για να αναφέρω το όνομά του.

2 σχόλια:

  1. Όχι μόνο την δική σου αλλά και των συνεπιβάτων που είναι μέσα!!Σωστός ο παίχτης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ως αλφαρομεάκιας έχω να σου πώ συγχαρητήρια για το κείμενό σου. Μην δείχνετε κανένα έλεος σε επαγγελματίες που παίρνουν τα ωραία μας λεφτά τα οποία βγαίνουν με πολύ κόπο. Βέβαια δεν πρέπει να είμαστε ακραίοι. Λάθη όλοι κάνουνε και δεν πρέπει να καταδικάζουμε έναν επαγγελματία για ένα λάθος που έκανε. Πρέπει όμως να του επισημάνουμε οτι το δίς εξαμαρτείν ούκ ανδρός σοφού. Στο επόμενο λάθος τον αποχαιρετούμε και ψάχνουμε για άλλον. Αν ήμουν στην θέση σου δεν θα ξαναπήγαινα στο ίδιο συνεργείο όχι γιατί δεν είναι καλό αλλά γιατί η αμέλεια της σύσφιξης του παξιμαδιού ήταν πολύ σοβαρή και δεν θα το συγχωρούσα. Πάντως γενικά το επίπεδο των επαγγελματιών συνεργείων αυτοκινήτων στην Ελλάδα έχει πέσει πάρα πολύ τον τελευταίο καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή